RSS

TAKUT ada..SUKA pun ada..atau TAK SUKA

Assalammualaikum....
Semalam....Alhamdulillah..hidup lancar jer...kat opis tak wat apa pun...wat slide untuk presentation jer, 16 april ni cikgu (lecturer) nak datang...nak cek kami..waa..itu TAKUT...

Semalam...Tiba2 dipanggil untuk wat kejer..taw tak kejer aper? wat minuman untuk sultan..haaa...specialnyer! saya amat2 berbangga menjadi rakyat Malaysia untuk wat minuman untuk tuanku...syukurla dapat pengalaman ni...waaaa...itu...SUKA..

Semalam..lepas selesai wat minuman tu, kami sambung la berpesbuk dan wat slide, senyap jer opis sebab tak ramai pelajar...kan tengah cuti sem..tiba2 dapat message dari Mr H cakap bungkusannya da sampai dan dia suka sangat dan berterima kasihh...waa..itu SUKA..

Semalam...on the way nak balik...tiba2 ada kucing betina yg garang, tangkap gambar dia..sekali dia ikut jer kami jalan..tak nak berenti...tiba2 saja nak gurau..buat bunyi2 kucing mengawan pada kucing jantan yang besar depan rumah pengetua kolej, sekali dia datang la..dia bergaduh besar dengan kucing betina tu..kejer2..sampai panjat2 pokok...kelakar sangat!..itu SUKA..

balik tu, beli makanan, makan ayam goreng dengan gulai labu...berbuka la poser..sekali bru taw yang gulai labu tu basi la...takder rezekila kita hari tu..itu.. TAK SUKA..tp tetap bersyukur..

HAL yg TERBESAR yang TAKUT tapi SUKA..tapi TAKUT..bila diri ini nak diperkenalkan kepada orang2 terpenting dalam hidup orang yang kita sayang..korang pun mesti rasa macam yg kita rasakan? woo..Tenang2...InsyaAllah semua akan jadi baik...AMIN....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...