RSS

Dekoder Mytv Sementara..hehe

pukul 4 petang.. mata mengantuk..tp tak boleh lelap.. perut da kenyang mkn megi dan air lime revive... hrp bertahan la rasa kenyang ni lama skit sbb klu perut lapar..lg pedih dan senang muntah..

anak aku tgh tdo.. tp mcm nk bangun da tu sebab da golek ke kiri ke kanan byk kali..hehe

Sajer la nk citer..Semalam tetiba dpt call dr kakak aku..cean.. dia terima poslaju dekoder mytv percuma tu..ala.. dekoder tv mcm astro yg diberi secara rawak pd 2 juta rakyat mesia scara percuma tu..


Aku dan suami aku x dpt.. kami da cek nama kami mmg tak dapat.. so.. memang tak berharap pun.. redha je tgok tv yg x brape clear guna area lama... tv kecik kami tu pun ihsan org bagi.. bersyukurlah...

tanpa disangka2.. kakak suh try guna dekoder mytv kat tv kami sebab kat umah dia da ada astro.. kami pun try la.. Ya Allah.. nk menitis air mata ni.. tv kecik kami tu punya clear siaran gambarnya... sampai berpinar mata kami..haha.. yerla.. slama ni duk tgok tv yg x clear...haha.. skrg ni.. ambikkk kau!!! dlu yg clear sikit tv9 je.. skrg ni smua siaran tv kami clear... ada 10 channel semuanya termasuk tv bernama dan tvi... Ya Allah..rezki..

Dgr cerita.. mytv ni dibuat oleh Syed Al bukhari tu.. 10 org terkaya Mesia.. dia nak lawan astro yg slalu kenakan bill siaran tv yg mahal pd rakyat mesia.. tahniah.. semoga berhasil la projek ni..

Dan dgr citer lagi.. pd tahun 2018.. smua org wajib beli dekoder mytv ni nanti sebagai satu langkah ke arah siaran Televisyen Digital Mesia.. ntahla.. sian plak pd yg kena beli dekoder ni.. dan bertuahla pd 2 juta org yg dpt dekoder ni scara percuma.. tp rezki aku la wat masa ni.. klu kakak aku tu da tak tahan bayar bil astro.. nampak gayanya kena la pulang balik dekoder ni..huhuhu.. 😂😂

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...